قالب وردپرس نحوه هدایت کاربران در وردپرس
نوشته شده توسط : محسن راد

قالب وردپرس نحوه هدایت کاربران در وردپرس

نیستید.

اگرچه هدایت مجدد معمولاً برای توسعه دهندگان باقی مانده است ، ما می خواهیم نکاتی را به شما نشان دهیم که به شما اجازه می دهد:

کاربران را پس از ورود به سیستم موفق کنید
کاربران را پس از ورود به سیستم با افزونه ورود به سیستم پیتر هدایت کنید
کاربران را پس از Logout تغییر مسیر دهید
کاربران را پس از ترک نظر ، تغییر مسیر دهید
اگر تنها یک نتیجه پیدا شده است ، کاربران را پس از جستجو هدایت کنید
تغییر مسیر کاربران هنگامی که فقط یک پست در یک دسته یافت می شود
کاربران را به یک صفحه تصادفی در وردپرس هدایت کنید
چگونه می توان نقش های خاص کاربر را پس از ورود موفقیت آمیز تغییر مسیر داد
در این بخش از مقاله ، ما به شما کدی را نشان می دهیم که می توانید به راحتی در مکانی که کاربر خاصی پس از ورود به وب سایت با وردپرس موفق شده است ، آن را تغییر دهید و کنترل کنید .

به طور پیش فرض ، وردپرس هر کاربر را به داشبورد منتقل می کند و این ممکن است برای برخی از شما مشکل ایجاد کند. شاید بخواهید سرپرست ها و نویسندگان خود را در پس زمینه نگه دارید در حالی که می خواهید سایر کاربران خود را مستقیماً به صفحه اصلی خود هدایت کنید یا شاید به یک صفحه اصلی دیگری که به طور خاص برای آنها ایجاد کرده اید منجر شود.

برای تغییر مسیر کاربران بر اساس نقش آنها ، مراحل بعدی را دنبال کنید:

پرونده توابع.php را باز کنید
کد زیر را کپی و جایگذاری کنید:
عملکرد my_login_redirect (آدرس اینترنتی ، درخواست $ ، کاربر کاربر) {
if ($ user && is_object ($ کاربر) && is_a ($ کاربر ، 'WP_User')) {
if ($ user-> has_cap ("مدیر") یا $ user-> has_cap ("نویسنده")) {
$ url = admin_url ()؛
} دیگه
$ url = home_url ('/ custom-page /')؛
}
}
بازگشت $ url؛
}
add_filter ('login_redirect'، 'my_login_redirect'، 10، 3)؛
ذخیره تغییرات
کدی که در بالا نشان داده شده است ، پنل سرپرست ، در حالی که تمام کاربران دیگر به یک صفحه سفارشی منتقل می شوند ، سرپرستها را در همان جایی که لازم باشد قرار می دهند .

شما به راحتی می توانید آدرس ها با تغییر متغیر $ URL در 4 تغییر هفتم و 6 هفتم خط و در نتیجه کاربران خود را به هر پست / صفحات شما برای آنها ایجاد شود.

اگر می خواهید نقش کاربر را کنترل کنید ، می توانید این کار را به راحتی در خط سوم کد انجام دهید. در مثال فوق ، ادمین و نویسندگان را در پنل مدیریت جا مانده ایم. اگر می خواهید فقط سرپرست در آنجا باشید ، نویسندگان را از تصویر به راحتی حذف کنید:

if ($ user-> has_cap ("مدیر")) {
به جای حذف نویسندگان ، می توانید نقش های دیگری نیز اضافه کنید. این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید چه کسی در کدام صفحه قرار بگیرد.

خودشه. با استفاده از این کد ، شما به هیچ افزونه ای برای کنترل تغییر مسیرها پس از ورود به سیستم کاربر نیازی ندارید. اگر هنوز در حال تغییر کد نیستید ، ببینید که چگونه کاربران را پس از ورود به سیستم با یک افزونه تغییر مسیر دهید.

کاربران را پس از ورود به سیستم با افزونه ورود به سیستم پیتر هدایت کنید
اگرچه با قرار دادن كدی كه قبلاً به شما نشان دادیم می توانید به سرعت کاربران را هدایت كنید ، این بهترین گزینه برای كسانی نیست كه وارد كدنویسی نمی شوند. همچنین اگر می خواهید کنترل بیشتری در تغییر مسیرها داشته باشید ، باید بدانید که چگونه کد را اصلاح کنید.

به جای تغییر کد ، افزونه ای را به شما نشان خواهیم داد که کارهای کثیف را برای شما انجام می دهد . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که کدام کاربر به آنجا می رود ، روی چند صندوق تأیید کلیک کنید و آدرس های URL را جایگذاری کنید در حالی که افزونه از بقیه مراقبت می کند.

تغییر مسیر ورود پیتر
اگرچه افزونه های بی شماری برای وردپرس وجود دارد که برای انجام همین کار طراحی شده اند ، اما ما برای این بخش از مقاله پیتر ورود به سیستم تغییر مسیر را انتخاب کرده ایم.

این افزونه به شما امکان می دهد تا کاربران را بر اساس نام ، نقش کاربر و حتی قابلیت های کاربر خود انتخاب کنید و به سادگی آدرس اینترنتی را که پس از ورود به سیستم هدایت می شود ، چسباند. گروهی از کاربران پس از ورود به سیستم علاوه بر این ، می توانید یک URL جداگانه را انتخاب کنید که به عنوان صفحه مقصد برای هر کاربر پس از ثبت نام آنها ، استفاده می شود.

اگر این مسئله برای شما کافی نبوده و می خواهید تغییر مسیرهای خود را بیشتر بهبود بخشید ، ورود پیتر پیمایش به شما پوشانده شد. اگر به عنوان مثال برای هر کاربر صفحه خاصی ایجاد کرده اید ، می توانید URL را مستقیماً از افزونه ایجاد کنید. در این حالت ، یک کد کوتاه ساده که در این افزونه توضیح داده شده است ، برای ورود نام کاربری کاربر کافی خواهد بود و بنابراین کاربر خاص را به سمت صفحه خاص خود سوق می دهد.

در پایان چند گزینه افزونه وجود دارد که می تواند به شما در کنترل بیشتر رفتار این افزونه کمک کند. می توانید افزونه را تنظیم کنید تا فقط از یک نوع URL استفاده کند و به عنوان مثال فقط اجازه استفاده از لینک های داخلی ، کنترل مجدد POST و GET ، در صورت لزوم از یک فایل تغییر مسیر خارجی استفاده شود و انتخاب کنید که چه کسی می تواند این افزونه را با انتخاب سطح مجوز کنترل کند. .

در صورت نیاز به مدیریت ورود ، ورود به سیستم و تغییر مسیرهای ثبت نام ، ورود به سیستم پیتر به طور کلی همه چیزهایی را که لازم دارید دریافت خواهید کرد. اوه ، بله ، ما اشاره کردیم که افزونه رایگان است؟ شما می توانید آن را از مخزن افزونه وردپرس دریافت کرده و در عرض چند ثانیه نصب کنید و پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات بروید -> ورود / خروج از راه تغییر مسیرها .

نحوه تغییر مسیر کاربر WordPress پس از خروج از سیستم
به طور پیش فرض ، وقتی کاربر از یک وب سایت وردپرس خارج می شود ، وی را به صفحه ورود دوباره می دهید. پیامی نشان داده می شود که کاربر را در مورد ورود به سیستم موفق آگاه می کند و مابقی ناوبری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اما اگر می خواهید کاربران خود را به طور خودکار به صفحه اصلی خود ، صفحات بحث و گفتگو که می خواهید آنها را ببینید یا هر صفحه مورد علاقه دیگری هدایت شوند ، تغییر دهید؟ شاید شما می خواهید یک صفحه خروج متفاوت ایجاد کنید که حاوی ابزارک های خاصی باشد یا کاربران خود را در جایی دیگر هدایت کند؟ در این صورت ، برای اینکه همه چیز اتفاق بیفتد ، به این کد کوچک احتیاج دارید.

در چند سطر بعدی ، ما در حال نشان دادن چگونگی هدایت آسان کاربر به هر URL مورد نظر خود هستیم. اگر نمی خواهید از کد برای تغییر مسیر استفاده کنید ، ما قصد داریم یک افزونه ساده را به شما نشان دهیم که تمام کارها را برای شما انجام می دهد. اما قبل از آن ، اجازه دهید کاربر را به صفحه اصلی هدایت کنیم:

پرونده توابع.php را باز کنید
کد زیر را کپی و جایگذاری کنید:
add_action ('wp_logout' ، 'auto_redirect_after_logout')؛
عملکرد auto_redirect_after_logout ()
wp_redirect (home_url ())؛
خروج ()
}
ذخیره تغییرات
از صفحه اصلی زیبای خود خارج شوید و از آن لذت ببرید
به همین راحتی است. همانطور که می توانید از کد حدس بزنید ، می توانید با تغییر خط سوم ، کاربر را به هر URL دیگری هدایت کنید . بنابراین ، اگر می خواهید کاربران خود را به صفحه دیگری از سایت خود یا هر صفحه خارجی هدایت کنید ، کد شما باید چیزی شبیه به این باشد:

add_action ('wp_logout' ، 'auto_redirect_after_logout')؛
عملکرد auto_redirect_after_logout ()
wp_redirect ('http://www.firstsiteguide.com')؛
خروج ()
}
اگر می خواهید با عملکرد wp_redirect بیشتر کار کنید ، می توانید در مورد صفحات WordPress Codex اطلاعات بیشتری کسب کنید .

تغییر مسیر ورود و خروج از سیستم
قیمت: رایگان
تغییر مسیرها و ورود به سیستم
این افزونه رایگان نسبتاً ساده است و کار خود را کاملاً انجام خواهد داد. به جای پرداختن به کد ، ورود و ورود به سیستم تغییر مسیر بخش دیگری را در صفحه تنظیمات ایجاد می کند. پس از نصب و فعال کردن آن، شما را به حرکت به تنظیمات -> عمومی و تمام راه را به پایان صفحه حرکت . در اینجا جعبه های ورودی جداگانه برای تغییر مسیرها و ورود به سیستم را پیدا خواهید کرد. URL های دلخواه را وارد کنید ، تغییرات را ذخیره کنید و تمام شد!

اگر به وب سایت وردپرس خود گزینه های تغییر مسیر بیشتری نیاز دارید ، پیشنهاد می کنیم افزونه 5sec Redirect را بررسی کنید که می تواند به شما در تغییر مسیر هر پست ، صفحه ، دسته ، برچسب یا URL سفارشی کمک کند. این امکان را به شما می دهد تا URL های خود را پنهان کنید که می تواند یک چیز عالی برای مخفی کردن لینک های وابسته یا هر آدرس اینترنتی از بازدید کنندگان باشد. این افزونه همچنین آماری را در مورد هر پیوند هدایت شده به شما نشان می دهد تا بداند که چه اتفاقی در سایت می افتد.

کاربران را پس از ترک نظر راهنمایی کنید
وقتی شروع به انتشار مقاله می کنید ، مطمئناً مردم می توانند درباره آنها اظهارنظر کنند. در این بخش از راهنمای ، ما قصد داریم تا پس از ارسال نظر ، نحوه هدایت کاربر را به شما نشان دهیم.

این عملکرد ممکن است در شرایط خاص برای شما مفید باشد. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای هدایایی که در حال سازماندهی آن هستید ، یک صفحه "متشکرم" ایجاد کنید . بنابراین ، هنگامی که بازدید کنندگان با گذاشتن یک نظر ، در یک نمایشگاه شرکت می کنند ، می توانید به راحتی آنها را به صفحه "با تشکر از شما" تغییر دهید که می توانید اطلاعات دیگری در مورد جوایز ارائه دهید.

می توانید به راحتی پس از ارسال نظر در وب سایت دارای #WordPress ، کاربر را به راحتی هدایت کنید.
برای صدای جیر جیر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید
در حقیقت دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است پس از ترک نظر ، کاربر را برای تغییر مسیر کاربر هدایت کنید ، بنابراین بدون آگهی بیشتر ، در اینجا آنچه شما باید انجام دهید برای اتوماسیون فرایند است.

تغییر مسیر کاربر پس از ارسال نظر:
پرونده توابع.php را باز کنید
این کد را در پرونده کپی و جایگذاری کنید:
عملکرد redirect_after_comment ()
wp_redirect ('/ Thank you /')؛
خروج ()
}
add_filter ('comment_post_redirect'، 'redirect_after_comment')؛
تغییر نام صفحه بر روی 2 دوم خط
ذخیره تغییرات
خودشه. اکنون می توانید ادامه دهید و عملکرد را تست کنید. هر یک از پست های خود را باز کرده و نظر دهید. اگر همه کارها را به درستی انجام داده اید ، باید به صفحه http: /www.yoursite.com/thank-you یا یکی از مشخص شده در خط دوم کد خود خاتمه دهید.

 

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

 

https://firstsiteguide.com/how-to-redirect-users-in-wordpress/





:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: